Diğer

Uzun bir aradan sonra

Uzun süredir buraya birşeyler yazamıyorum. Bunun nedenini yoğunluğuma bağlasam da aslında asıl sebep başka. Buraya hiçbir beklentim olmadan yazıyorum fakat her blog sahibi gibi yazdıklarımla ilgili yorum bekliyorum, yanlışlarımın düzeltilmesini, yardımcı olduğum insanları görerek mutlu olmak istiyorum.

Bu noktada bir istatistik paylaşmak istiyorum. Paylaştığım bilgilerin üzerinden yaklaşık 2 yıl geçmiş ve bu sürede toplam 2518 kişi siteyi ziyaret etmiş ve 0 yorum var. Blog aracılığıyla bana mail atarak ulaşan kişi sayısı 2.

Tüm bu istatistikler bir yana, bundan sonra burada birçok konuda paylaşımlar yapmayı planlıyorum. Bağlantı kurmak, soru sormak, tavsiye vermek, eleştirmek isteyen lütfen iletişime geçmekten çekinmesin.

İyi akşamlar diliyorum ve paylaşımlara başlıyorum 🙂

Yorum bırakın